کراتینین 5.3 با نفروپاتی دیابتی: آیا می توانم بیماران دریافت بازیابی از این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

آیا می توانم بیماران با کراتینین 5.3 و نفروپاتی دیابتی دریافت بهبودی از آن؟ من می دانم که آن را به یک موضوع داغ در میان بیماران و اعضای خانواده آنها است. من هم می خواهم بگویم بله، اما من cann't، چرا که عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی از آن تاثیر می گذارد وجود دارد. اما این معنی نیست که شما هیچ شانسی برای زندگی بهتر و طولانی تر با آن. شما می خواهید بدانید که به چه دلیل؟ اجازه دهید یک نگاهی هم.

کراتینین 5.3 بالاتر است که سطح طبیعی، و برای بیمارانی که با سطح کراتینین تا بالا، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده شده است. بنابراین به سختی می برای آنها به بهبود از آن است، اما اگر آنها می توانند به این بیماری اصلی را به خوبی کنترل، اراده سطح کراتینین با آن را کاهش داد.

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی است دیابت القا شده، اگر می خواهید برای درمان آن، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که به کنترل قند خون خود را، در کنار شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی، با توجه به پژوهش، یک رژیم غذایی سالم است به عنوان به عنوان دارو در درمان دیابتی مهم است. علاوه بر این، شما همچنین باید به شکل یک عادت زندگی سالم، آن را نیز می تواند به سلامت شما مفید باشد. اما تمام این روش ها نمی تواند به شما کمک کند دریافت رایگان از نفروپاتی دیابتی، و نه اشاره به کاهش سطح کراتینین بالا. اگر می خواهید برای درمان بیماری خود را، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از روشهای درمانی خوب است. در بیمارستان ما برخی از درمان های بهتر مانند پا حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دهان و دندان طب چینی گیاهی و غیره وجود دارد. در طول درمان، ما چندین درمان برای رسیدن به اثر بهتر درمانی استفاده کنید. از آنجا که بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، ما طرح درمان های مختلف برای آنها را.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش درمان نفروپاتی دیابتی و کراتینین 5.3. شما می توانید به ما ایمیل، ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کراتینین 5.3 با نفروپاتی دیابتی: آیا می توانم بیماران دریافت بازیابی از این

 





:: برچسب‌ها: کراتینین 5 , 3، نفروپاتی دیابتی، کراتینین 5 , 3 با نفروپاتی دیابتی: آیا می توانم بیماران دریافت بازیابی از این ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: